Hírek

Hírlevél

AKCIÓ!

Úszófedeles rozsdamentes tartályaink

2018-ban is akciós áron!

INGYENES KISZÁLLÍTÁS!

Naptár

2018. Február
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
16
17
18
19
20
21
25
26
27
28
 
 
 
 

TELEFONOS RENDELÉS

S.O.S.

+36-30-904-1979

TELEFONOS RENDELÉS!

SZOLGÁLTATÁSOK

  • Kiszállítás egyeztetett időpontban!
  • Személyes vásárlási tanácsadás!
  • Egyedi tervezés!
  • Tartály telepítés!
  • Tartályok átalakítása!
  • Egyedi szerelvényezés!
  • Szaktanácsadás: bor, pálinka szakterületen is!

NYITVATARTÁS

NYITVATARTÁS

H-P: 

de. 8.00-12.00

du. 12.30 - 16.30

Szo-V: ZÁRVA

 

Panaszkezelés

Panaszkezelési Szabályzat

Kibocsátó:

TARTÁLYGYÁR Kft.

6238 Imrehegy Csalogány u. 2/4

Asz.: 24860035-2-03;

Cgsz.: 03-09-127347

e-mail: info@tartalygyar.hu

1. A Tartálygyár Kft. a tartálygyártási és forgalmazási tevékenységgel kapcsolatos információk hatékony kezelésére Panaszkezelési Szabályzatot dolgozott ki.

2. Jelen Szabályzat a kiadása napjától lép hatályba és betartása minden, a tartályok gyártásával és forgalmazásával foglalkozó munkatársa számára kötelező érvényű.

3. Cégünk panaszkezelési eljárásáról a Vevők részére tájékoztatást kell nyújtani és honlapunk „Kapcsolat” oldalán az „Panaszkezelés” címszó alatt kell az információkat feltüntetni.

4. Cégünk a panaszokat, reklamációkat írásban (levélben, e-mailben) fogadja. A panaszok benyújtásának módja a honlapunkról letölthető „Panaszbejelentő” nyomtatvány ügyfél általi kitöltése és az ügyfélszolgálatra történő eljuttatása.

Az Ügyfélszolgálaton történő személyes bejelentés esetén is a „Panaszbejelentő” nyomtatvány kitöltésével kell a reklamáció tényét dokumentálni. Az ügyfél kérésére a „Panaszbejelentő” nyomtatványt e-mailben vagy levélben meg kell küldeni.

5. A beérkező panaszokra – amennyiben a reklamáció jellege ezt lehetővé teszi – azonnal, vagy legfeljebb 15 napon belül írásban kell válaszolni.

6. A tartályok kiszállítása, esetleges telepítése, rakodása során a munkatársainkhoz szóban érkező, szakmai jellegű panaszokat, reklamációkat a munkatársaknak lehetőség szerint helyben kell kezelnie, ellenkező esetben a reklamáció tényét és tartalmát fel kell jegyezni és az ügyfélszolgálatunkhoz további ügyintézésre eljuttatni.

7. Alapelv, hogy minden reklamációt kezelni kell. A panaszkezelési eljárás folyamata során a reklamáció jogosságát első szinten az ügyfélszolgálati munkatárs, ezt követően a panaszkezeléssel megbízott munkatárs bírálja el és teszi meg a szükséges intézkedést. Amennyiben a reklamáció tárgya meghaladja a fentiek kompetenciáját, az elbírálás az ügyvezető hatáskörébe kerül.

Az el nem fogadott reklamációról is haladéktalanul, írásban kell értesíteni a panaszost, a reklamáció visszautasításának indoklásával.

9. Visszatérő vagy a minőséget jelentősen befolyásoló panaszok esetén a felelős vezető helyesbítő, illetve megelőző tevékenységet kezdeményezhet, amelynek végrehajtásáért a kijelölt munkatárs a felelős. A megtett intézkedéseket a „Nem megfelelőség, helyesbítő, megelőző tevékenység” nyomtatványon kell dokumentálni.

10. A panaszokról nyilvántartást kell vezetni a „Panaszok nyilvántartása” formanyomtatvány kitöltésével. A nyomtatvány kezeléséért a kijelölt minőségirányítási munkatárs a felelős.

11. A kiépített rendszerünk biztosítja, hogy a beérkező pozitív és negatív (reklamáció) visszajelzéseket egyaránt felhasználhassuk szolgáltatásaink minőségének emeléséhez és irányítási rendszerünk hatékonyságának fejlesztéséhez.

LETÖLTHETŐ PANASZFELVÉTELI JEGYZŐKÖNYV

Imrehegy, 20180102

Lajkó Gáborné

Tartálygyár Kft.

ügyvezető

Honlap készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.